D‘ELVERE huet folgend Aufgaben an Aktivitéiten :
- Vertriedung vu Bildungs- a Familljeninteresse vun den Elteren a Schüler am Enseignement Fondamental vun de Gemenge Bech a Manternach, an Iwwerteneestëmmung mat de gültege Bildungs-Gesetzer a Veruerdnungen an eisem Land.
- De kontinuéierlechen Dialog tëscht Elteren op der enger Säit an Enseignanten, Schüler a Schoulautoritéiten déi aner Säit.
- De Schoulautoritéiten d’Virschléi vun den Elteren a punkto Schoulverwaltung a Schoulorganisatioun iwwerdroen.
- De Kontakt an de Meenungsaustausch tëschent Elteren an Enseignanteë fërderen.
- D’Froestellungen a punkto Ausbildung vun de Schüler, Rechter a Flichte vun der Famill ënnersichen.
D’Joresgewënner vum Veräin duerch seng Aktivitéiten a Memberscotisatioune fléissen an d’Schoulorganisatioun duerch de Kaf vun Informatiksmaterial, didakteschem Material oder duerch de Financement vun didakteschen Aktivitéiten fir Schoulkanner.
L’association des parents d’élèves a pour objet et missions :
- De représenter les intérêts éducatifs et familiaux des parents et des élèves de l’enseignement fondamental des communes de Bech et de Manternach, dans le respect des lois et des règlements régissant l’enseignement de notre pays.
- De favoriser le dialogue permanent entre les parents d’une part, le personnel enseignant, les élèves et les autorités scolaires d’autre part.
- De transmettre aux autorités scolaires les suggestions des parents d’élèves en matière d’administration et d’organisation.
- D’encourager les contacts et les échanges de vue entre parents et enseignants.
- D’étudier les questions se rattachant à l’éducation des élèves et aux droits et devoirs de la famille en cette matière.
Les bénéfices annuels de l’association découlant de ses activités et des cotisations annuelles sont utilisés pour soutenir l’école, notamment sous forme d’achat de matériel didactique, informatique ou de financement d’activités didactiques pour les élèves.